Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzepotem tu ogrze wejde jak zwykle bywało w przesżłosci i cie wysmieje ;) ze bmw s1000 rr ma lepsze pier.olnioęcie niż h2
Odpowiedzjest to raczej niemozliwe-brak kompresora albo turbo..a poza tym nie dziw sie irytacji innych userow, bo podniecanie sie tymi ulamkami sekund na prostej to zabawa dla gimnazjalistow onanizujacacyh sie przy katalogach motocykli i samochodow...z kolei dla tych co jezdza po torze, to dobry zawias ma wieksze znaczenie (np. w bmw montuja jakis syf sachsa, ktory do scigania jest od razu do wymiany - a np. panigale czy speed triple R maja nix/ttx - czyli cud, miod dla jezdzacych po torze)
Odpowiedzno lus ajak te nix ttx sprawują się an wcodziennej jeździe po polskich drogach ? bo dość zaweziłes kryteria oceny zawiasu a co do podniecania się ułamkami sekund sam tez o tym psiałes z równym zawzieciem co ja no i na wejściu napisałeś ze to niemożliwe ze s1000rr będzie szysbze bo nie ma kompresora czy turbo -ja się pytam a co to k...a ma do rzeczy ?????? jeśli dany motocykl będzie miał 100 km i będzie miał turbolub kompresor to napiszesz ze niemożliwe żeby motocykl bez turbo zy kompresora BYŁ szybszy mimo ze ma 200 km ale nie ma turbo wiec niemoze być szybszy bhahah parodia ;) niema znaczenie czy dqany silnik jest dołądowany czy wol nossacy licza się liczby które opisują moc danej jednostki napędowej i moment obrotowy konkretnie to ich wykres a całkiem konkretnie to liczy się wprzyspeiszeniu średnia siła styczna z zakresu predkosci ktory checmy prownqac na oponie w połączeniu z masą i aerodynamika pojazcdu
Odpowiedz1. wypasiony ohlins nix/ttx wszedzie bedzie spiwyal sie o niebo lepiej od np. syfiastego sachsa, wytrzma tez o wiele dluzej w swietnym stanie - na dziurawe drogi ustawisz go inaczej niz na tor i jazda - a pozytek z dobrego zawieszenia na torze jest wiekszy niz z troche mocniejszego silnika 2. doladowany silnik w 99% przypadkow przy dowolanych obrotach bedzie mial wiekza moc i moment od wolnossacego tej samej pojemnosci - na pewo kawa bedzie na prostej szybsza od bmw, r1, cbr itd...zreszta recenzent tez pisze ze zapierd...az miło....
Odpowiedzon niebeedzie porównywany tylko zlitgrowymi bajkami tu chodzi o test najszybszych motocykli seryjnie produkowanyc wtakim teście akwa nieraz wystapi i będzie porownywana do wsyztkiego co ociera się o 300 km.h od litrowych sportow po zzr 1400 .
OdpowiedzPisales o bmw to ci odpowiedzielem....a porownania beda, ide o bzaklad, ze h2 na 99% bedzie szybsza od wszystkiego a z h2r to juz w ogole n7c sie nie moglo bedzie rownac. Poza tym nie ma sie co podnieca jak gimbusy tylko trzeba poczekac, w angielskivh pismach sa zawsze swietne porownania
Odpowiedzh2r na bank będzie szybsza niż kazda drogowa maszyna w koncu ma 310 km , ale to nie jest motocykl drogowy wiec niema jej co porównywać do motocykli którymi można się cieszyc na codzien w takim teście jedynie wersja h2 ma sens i o tym cały czas piszemy , ma kompresor czy nie bmw s1000rr ma 200 km i wazy 200 kg ,h2 ma 200 km i wazy 240 kg około po samych liczbach widać ze eska powinna być trochę szybsza startujac z rolki od 200 km/h do 300 km/h ,kawasaki h2 niczego nowego na papierze nie wprowadza w kwesti przełomowych nowych lepszych osiągów 200 km i 133 nm ma co najmniej 10 motocykli dostępnych juz od paru lat na rynu ;) i tyle czekam na testy
OdpowiedzTylko, że to w jakim zakresie ten monet jest oddawany ma znaczenie. Poczekać trzeba na wykresy z hamowni i bezpośrednie porównania, bo tylko to ma znaczenie. Jak dla mnie tylko 1199 Panigale, ma szanse ze względu na podobne moce i momenty, ale przepaść wagową.
Odpowiedzwśród ducati najszybszym obecnie produkowanym bajkiem jest 1299 superlegeera czytałem test i ma pierdolniecie pisza jak nie wiem ,tyle ze zakres użytecznych obrotow się szybko konczy przy 11 tys z tego co przeczytałem wtescie ciąg zaczyna maleć wyrażnie, natomiast w porównaniu do panigale 1199 zdecydowanie poprawili srodkowy zakres obrotowy tam gdzie 1199 trzeba jechać na 2 tam superleggero spokojnie można wyjezdzac z 3 .
OdpowiedzFaktycznie, zapomniałem o 1299 ;) Na prostej z rolek Ducati prawdopodobnie wygrałoby z H2, jednak z zatrzymanego Kawa ze względu na prawdopodobnie korzystniejszy przebieg momentu. Jadnak chwilowo jest to tylko takie gdybanie. Poczekać trzeba na wykres i będzie można porównywać. Choć pewnie dość szybko pojawią się bezpośrednie porównania H2 z najmocniejszymi sprzętami innych producentów.
Odpowiedzsresztabyłem 1 który skrytykował srodkowy zakres panigale ;) zobaczyłem wykresy mocy wtescie motocykla i zaraz wyjepalem 20 komentów o tym jaki to jest zołw wtymz akresie wporownaniu do już niepamietam zczym wtym teście było ducati porównywane ;)
Odpowiedz